Sunday, January 2, 2011

Happy new year and 新年、明けましておめでとうございます。

2011年が始りましたね!皆様はどの様な2010年を過ごされましたでしょうか?また、2011年はどの様な年になるのでしょうか?

So, year 2011 has began! and how was your last 1year? and what are you hoping for this new one?

このブログを立ててからホンの数ヶ月でしたが、自分としてはマズマズのだったかな???と思っています。もう少しブッシュクラフトの記事も書けていたらさらに良かったのでしょう。

It has only been few month since I have started this blog, and was thinking, I wish i have had little more bushcraft related contents and in English. But, that will be for this year!

わたしOZmeの頭の中にはすでにやりたいことが山積み。(去年の遣り残しだろう!とかいうツッコミはしないでね!!)和式BKプロジェクト、鹿角ナイフ、カンジキ、冬キャンプ、こっそりと進めてる犬ぞりプロジェクト、HPの更新など・・・切りが無いくらいです。いったいどこまで出来るのでしょうか?

今年も、引き続きよろしくお願いいたします。

There are so many projects are cueing on my mind, like Japanese style bushcract knife project, antlar fliction folder, snowshoe, winter camping, web page update and dog sledge traning.... and the list goes on.
notevensure if I can do so much in the year, but doing it for fun, i do not get stressed with it.

so, keep you eye on this blog for hats gonna happen this year!


OZme

No comments:

Post a Comment